tirsdag 3. januar 2012

Trening Storm.

02.01.2012.Hadde en treningstur med Storm på Øygard i dag.Slapp ved fellesveien kl.11.30 og gikk nordover. Han tok etter ei stund ned i Myrdalen,nord mot Åkset,og 12.50 gikk losen,mellom Krappåsen og Rinden.Sto i los 40-45 min.,så kom han inn,gikk med ham mot losplassen igjen,men ville ikke tilbake i los...!En smule irritert over ham gikk vi tilbake til lasteplassen,og der reiste han oppover mot Teråsen,og igjen gikk losen. Regna med at han blinka innen tre kvarters tid,så jeg gikk mot losen etter en halvtime for å prøve å se hva slags elg det var. Gikk oppover lassbærerveien,og ved snauflata der viste gps`en at jeg var 60 m. fra Storm,gikk litt til,så sto plutselig elgkua 30-40 m.fra meg,midt på flata! Tok et bilde med mobilen og da dukka kalven også opp. Men nå hadde jeg ihvertfall støkt dem for de tok avsted utover Hæråsen med Storm hengende etter 300-400 m.,så snudde han og kom tilbake. Gikk med ham utover igjen og han tok opp strengen og fulgte den en god kilometer,men blei ikke stålos igjen.Nå passa det greit å slutte av da det begynte å mørkne og ei skikkelig haglbyge var på gang.

Ingen kommentarer: